W edytorze terenu, utwórz nowy teren ( NEW ) wyglądający podobnie do tego który znajduje się
na zdjęciu powyżej. Wymodeluj go korzystając z opcji rysowania dostępnych w edytorze.
Następnie skorzystaj z opcji ( Slope Noise ) która to opcja wprowadzi nieco zakłóceń w zbyt
idealny obraz. Pamiętaj, że jaśniejszy kolor to to co będzie wyżej czym ciemniejszy - tym niżej
Po potwierdzeniu i przejściu z powrotem do głównego ekranu Bryce otrzymasz siatkę którą
rozciągnij po osi Y aby wydłużyć konar drzewa.
Zrenderuj obraz aby przekonać się czy taki konar jest odpowiedni, jeśli nie to po prostu
utwórz inny według własnego uznania. Jeśli wszystko jest ok i odpowiada ci wykonana siatka
pokryj ją odpowiednią teksturą np. Materials - Trunks - Douglas Fir, tekstura ta całkiem nieźle
pasuje na tego typu modele. Można oczywiście przygotować własnoręcznie teksturę o tym
jak to zrobić napiszę w następnych tutorialach
No i to by było wszystko, szybko, bezproblemowo i efekt murowany. No i nie trzeba
korzystać z innych modelerów. Na Bryce można zrobić prawie wszystko. teraz wystarczy
trochę wyobraźni i mamy cały mroczny las starych drzew ........ale to już inna bajka.
Cofnij
Wszystkie
prawa autorskie do prezentowanych prac zastrzeżone !
Wykorzystanie
grafik do celów komercyjnych, bez zgody autora zabronione!
Nie
zezwalam na wykorzystanie zawartych na stronie materiałów w
tym modeli
tekstur oraz tutoriali do żadnych celów
komercyjnych w tym również publikacji
na innych stronach
www, bez zgody autora