Popielnicza w edytorze terenu

Popielniczka, oczywiście 100% Bryce
wymodelowana za pomocą edytora terenu

1. Utwórz nowy teren

popielniczka

2. przejdź do edycji ( object edit )
3. zwiększ do maksimum zakres rysowania ( grubość lini )
4. wykonaj dużą okrągłą plame

popielniczka

5. zmniejsz nieco zakres rysowania ( grubość lini ) - to będzie grubość ścianek popielniczki
6. zmniejsz nasycenie wykonaj na środku ciemniejszą plamę - to będzie dno popielniczki
7. zmniejsz zakres rysowania ( grubość lini ) - to będą miejsca na papierosy
8. na obrębie okręgu delikatnie zaznacz ciemniejsze obszary jako wyciecia na papieros

popielniczka

9. za pomocą suwaka palety barw ustaw odpowiednią przejrzystość, tak jak na zdjęciu.
Na zdjęciu zaznaczyłem :
Strzałka żółta - pokazuje kolor który musisz mieć aby uzyskać przejrzystość,
Przeciągając dolny zakres w górę spowodujesz przejrzystość poza okręgiem
Popróbuj i zobacz jaki osiągniesz efekt
10. jeśli efekt jest zadawalający potwierdź edycję

popielniczka

Na podobnej zasadzie wykonasz praktycznie każdy model nie zależnie od skomplikowania
np. karoserie samochodu, pamiętaj że na dany model może składać sie więcej niż
jedna mapa terenu ( patrz tutorial wodospad )


Cofnij

Wszystkie prawa autorskie do prezentowanych prac zastrzeżone !
Wykorzystanie grafik do celów komercyjnych, bez zgody autora zabronione!
Nie zezwalam na wykorzystanie zawartych na stronie materiałów w tym modeli
tekstur oraz tutoriali do żadnych celów komercyjnych w tym również publikacji
na innych stronach www, bez zgody autora